понеделник, 14 март 2011 г.

Безплатен секс - НЯМА!

Пичове, всеки си плаща за секса. Дори и да си мислиш, че си по-голям тарикат от онзи, дето отива на курва, понеже си забил някоя булка в бар... лъжеш се. Няма човек, който да не си плати (предварително, или след услугата) за сладкото удоволствие.

Нека ви дам пример, понеже все още мислите, че не съм добре с главата. Представете си следната ситуация. Оправяш се 2 часа, заради мадамата, с която ще излезнеш и отделяш 40 минути на косата си (която иначе я няма, понеже си гола глава), качваш се в колата, взимаш я, водиш я на бар, там ти не пиеш, понеже си с колата, но пък я черпиш ния. Накрая секса е почти задължителен, но не може да не признаеш, че си си платил по някакъв начин за него, нали? Кола, бар, време... все ти ядат от джоба.

Втори пример. Твоята най-добра приятелка те запознава с нейна, необичайно красива и сладка братовчедка. След като сте се разходили 1-2 пъти в парка с мадамата, тя идва у вас и започва луд секс. До тук добре, нали? Само дето си си изгубил времето да се разхождаш в парка, но това не е кой знае колко лошо (по-лошо е да ми четеш блога, примерно). Да, ама не! На другия ден тя ти се обажда и ти казва: "На рожден ден съм и искам да те взема с мен". И изведнъж телефонът ти започва да звъни периодично на всеки 23 минути, а от другата страна чуваш женски глас, който не е толкова възбуждащ, колкото беше, преди да спиш с момичето. Пак кофти!

Трети пример (за най-големите скептици). Запознаваш се с някоя достойна мадама, и се оговаряте да пиете по нещо у вас. На другият ден тя идва и ти трябва да си взел скъпа бутилка алкохол, която само ти ще е пиеш, а тя ще се лигави с нея (така де... ако щеше само ти да пиеш, щеше да пиеш от на дядо ракията, нали?) Чухаш я де... това е ясно, но все пак си плащаш за удоволствието.

Та... мисля, че се убедихте, че имам резон. Между другото аз съм хаквал третия пример. Смисъл такъв изживявал съм го, но без да давам пари пихме скъпо испанско вино... Как? Ще разберете впоследствие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар