понеделник, 10 октомври 2011 г.

Къде се крият охлювите

Не! Този път това не е някоя от странните ми метафори! То си е баш въпрос, който ме мъчеше днес, докато се приБИРАх по тъмно.

Абе вървя си аз лежерно и с кеф през мрака, целия мокър от силния дъжд и гледам пред мен един охлюв. Ама съвсем обикновен. И се замислих... абе тез гадинки само като вали и малко след това ги виждам. Къде са през останалото време? В храстите, под земята, а може би някои от по-хитрите играят белот в някое мазе, където някой рандом пич си крие ракията. Не знам, ебаси!

Представете си така: лято е, жега е, лежиш у вас и приличаш на мокър сапун... е тогава къде са шибаните охлюви? Ако си правят дупки в земята, как после ще се качат, ако дупките се запълнят... и с тоя багаж. А пък и те не са малко... бая народ са. И изведнъж завалява и по 20 охлюва на квадратен метър. И се събират по 5 по 6 и се таркалят един върху друг. Ама тук вече се отклоних от темата. Още един път повтарям въпроса: Къде се крият охлювите, когато не вали?

Не е като да не съм учил биология, но специален урок, на времето, за охлюви нямахме...

Някой ако знае отговора да ми пише! А ако го напише със свой уникален, дебилен и съсщевременно интелигентно смешен начин, ще му пусна отговора в блога!

stavrev@lportala.net

2 коментара: