неделя, 13 март 2011 г.

Защо обичам да печеля?

ТРЪПКАТА, БРАТ!

Е това е най-главната причина... тръпката. То звузи яко само като го казваш..., или четеш. Няма нищо по-хубаво от това да спечелиш и нищо по-красИВО от думата ШАМПИОН. Усещаш, че си над другите и си на върха. Казват, че човешкият живот няма смисъл и точно определена цел. Каквото искат да си говорят. Човек е създаде да печели. Всеки иска да е на върха на пирамидата и именно това е смисъла на живота.

Та... говорих за това защо АЗ обичам да печеля. Ами защото така доказвам, че съм повече от вас(тези, които четете в момента). Не се обиждайте... вашите майки ви обичат такива каквито сте. Не всеки е номер 1, нали така?!

И все пак... трябва да опитате какво е. Както казах тръпката е нещо велико. Напънете се поне един път и ще видите колко прекрасно е да си първи в нещо и да спечелиш.

Току що с тази публикация спечелих националния конкурс на тема "Кога зреят патладжаните?" и мисля да получа наградата за първото място, а тя е: сладък сън.

Ако все още се чудите как така съм спечелил конкурса - ще ви отговоря. Имаше само 2-ма записали се освен мен... Единият написал кратко и ясно "сряда", а другият "Мамо, прати още някой лев, че тук в студентски град ни взимат такса "разходки и престой" и парите свършват бързо". И както се досещате мойто спечели защото е най-дълго. Второто място бе отредено на личността написала "сряда", понеже и той си е прав човека, а третият участник получил утешителна награда - препратили съобщението до майка му.

Всички печелят нещо, а аз - всичко! Наздраве за мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар