вторник, 19 април 2011 г.

Всички въпроси, чиито отговор е "ракия"

Ето няколко въпростчета, на които лесно може да се отговори. Даже с една единствена думичка и тя е "ракия". На места може и да я членувате, но това си е ваша работа.

Ето ги и въпросите:

Какво пи вчера?
Какво ще пиеш днес?
Какво ти се пие?
С какво ще ме черпиш?
С какво се почерпи?
С какво се наказа?
Кой алкохол не е за подценяване?
Какво можеш да направиш с гроздето?
Какво можеш да направиш със сливите?
Какво можеш да направиш с кайсиите?
Какво можеш да направиш с крушите?
Какво можеш да направиш с всеки плод или вид роза?
Какво можеш да консумираш с приятели?
Кой счупи саксията?
Кой ти "еба майката"?
Кой е виновен за падането на Берлинската стена?
Кой направи Бойко премиер?
Кой ще направи Бойко президент?
Какво може да те накара да напсуваш жена си?
Какво предизвиква в теб емоция?
Кое е нещото, което те кара да не работиш?
За какво мислиш по време на работа?
Какъв е повода за празнуване днес?
Защо пак нямаш пари?
Защо те боли главата?
Какво те кара да гледаш мача с приятели?
Какво правиш на село?
Какво правят всички на село?
Какво не се изхвърля?
Защо ще ставаш студент в София?
За какво си мислиш?
Какво да ти дам, че да ми простиш?
Защо Митко те заряза?
За какво се сбихте с онзи идиот?

Какво ме кара да пиша тези глупости?
Какво пия в момента?
Какво ще ми дадеш, ако спра да пиша простотии? (ако пък си момиче и ще ми носиш ракия може и по бельо да дойдеш... няма да е зле)

Няма коментари:

Публикуване на коментар