неделя, 10 април 2011 г.

Как да познаеш тъпия човек

"Мразя тъпи хора - знаеш за кво говора
като любовта към футбола няма втора."

Имаше една такава песен, нали? Добре де там думата "футбол" беше заменена с "музика", но няма значение защото и така нещата са идеални. Понеже дълго време черпите от акъла ми и навярно се възхищавате на мойте мисли, познания в различни области, разсъждения и най-вече скромност, сега ще ви дам акъл как да познаете кой е тъп и кой не. Като игра е. Просто и лесно.

Тъпият човек няма принципи. Сега ще си кажете... ми аз познавам много такива. Ами да - познаваш. И всичките са тъпи... какво се учудваш? Не може да имаш акъл, а да нямаш принципи. Несъвместимо е.

Тъпият човек не може да си служи с думи. Първо, че пичът няма голям речник, второ, че не може да нареди в смислено изречение и малкото думи, с които може да си служи. Тъпите хора избират да действат, после разбират, че не сa прави, но не знаят какво да кажат, понеже думичките им бягат от глЪвЪтЪ. А пък и ако тъпият пич не може да си служи и с ръцете и краката ефекта е плачевен.

Тъпият човек ще го познаете по това, че гледа момичетата като ряпа, а те някак си все го избягват. Така де... не може да имаш акъл и да гледаш някоя кат мотика. Тъпо е, нали?

Тъпият човек не знае кога да спре. По принцип тъпият не може и не знае много работи. Ясно е, че всичко си има лимит, а за малоумника той (лимитът) е нещо, което не съществува. Можете да се сетите за много примери... от тези, които виждате всеки ден, до тези, които гледате в сайтовете за клипчета.

Тъпият човек има тъпи приятели. Това е една от истините на света, която не може да бъде успорвана. Както лафа "пари при пари отиват" така и "идиот с идиоти се събира" важат в пълна сила. И дори някой да ти се стори що годе свестен, то погледнете приятелите му и изведнъж ще осъзнаете, че той не е по-различен от тях.

Тъпият човек е дезориентиран, но с много голямо самочувствие. Тъпака никога не знае къде се намира, не може да се ориентира в дадена ситуация, а на всичкото отгоре има огромно самочувствие. Палячо си, некординиран си, нахакан си, смешен си!

Понеже за мен почти всички са тъпи, аз открих следната закономерност: Човек е толкова тъп, колкото аз съм трезвен. Колкото повече алкохол изпия, толкова по-умно ми звучи някой идиот, но ефектът е краткотраен. Сори, балуши.

Няма коментари:

Публикуване на коментар