петък, 13 май 2011 г.

Не се обвързвай!

Да бе, сериозно! Не го прави. Няма смисъл, освен ако вече не ти е омръзнало и искаш да се жениш... И все пак това трябва да ти мине през главата след 28-ата година.

Мерак ли ти е да имаш няква мадама до теб, която постоянно да ти звъни, досажда, говори за това как е в цикъл, да идва до вас само за да гледате някакъв филм, който е по-тъп от мръсните ти чорапи на пода, за които тя постоянно ти мрънка? Густо ли ти прави няква си мацка да те пита 1000 пъти къде ще ходиш довечера, с кой ще си и кога ще се прибираш? (това го правеше майка ти преди и не ти трябва друга такава... освен ако не готви) Яко ли ти става, когато през главата ти мине мисълта, че единственото момиче, което мошеш да бараш е онази, която те кара да слушаш тъпи истории и те запознава с иначе яките й приятелки, които пък те обсъждат? Ем... не! Не ти става яко.

Ще кажеш, че правиш секс когато си поискаш. Добре, ама ако си пич може да се необвързан и пак да правиш секс когато си поискаш. А пък и струва ли си всичко това само за да чукаш колкото си искаш ЕДНА булка и не повече? Май не. Вярно е! За секс всеки си плаща, (даже съм написал и статия по тази тема) но това е твърде много, брат ми.

Тук ще ме упрекнеш, че съм ебаси безчувстеното копеле. Не съм. Напротив аз съм голям романтик... и лъжец, но мисълта ми е друга. Сигурно доста от вас ще си кажат "е, да бе, прав си, ама аз я обичам". Аз ще ви кажа "е, да бе, тъп си".

Да обичаш означава да даваш всичко на някого. А никой не заслужава това. Нима можеш да имаш толкова голамо доверие на една мадама, че да и се откриеш напълно? Еми не. Не можеш. Чувствата ти пречат да съществуваш. Какво е казал Шекспир "Живеят само влюбените, другите просто съществуват". Според мен е много по-добре да си същетвуваш, отколкото да живееш, понеже е прието, че ако същесвуваш, значи имаш някаква цел, докато да живееш... ами никой не е открил какъв е смисъла на живота, нали? Така че същесвувайте си като пичове и недейте да се обвързвате!

Оставям те да се мъчиш да мислиш по въпроса. В крайна сметка аз винаги ще излизам прав и ти го знаеш.

3 коментара:

  1. Защо си така негативно настроен към обвързването? "Мадамата", както ти я наричаш, определено не говори постоянно за това, че е в цикъл, звъни постоянно ако си се оставил да те контролира. Ако си мъж (не че на 18-19 години сме големи мъже) на място и се направил така, че да не ти се качва на главата, може да си много щастлив. Защо трябва филма да е тъп, не може ли да гледате някой стойностен филм? Аз мисля, че е напълно нормално филмите да се избират и от двамата, а не само от нея. А относно секса, трябва да ти кажа, че секса е най-хубав, когато си с човек, който обичаш. Според мен просто те е страх от обвързването, може би някоя мадама ти е разбила сърцето.

    ОтговорИзтриване
  2. Да,просто наистина е доста куцо това което си написал ,има много свестни момичета които не се възползват само за секса и изобщо не ти говорят само за това че са в цикъл и такива други женски работи ... просто ти си решил ,че си негативно настроен и това е!Така си казал ,че не искаш да се обвързваш и толкоз.. еми ,като така си решил - добре, ама защо трябва да кажеш на другите че е лошо преди сами да са видели?!

    ОтговорИзтриване
  3. Спрете да гледате Дисни, моля ви!

    ОтговорИзтриване