вторник, 3 май 2011 г.

Защо да стана чалга звезда

Абе от няколко дена съм на тази тема (може би защото наскоро прекалявам с баровете), ама това само показва, че и чалгата може да те накара да мислиш. Естествено ако имаш акъл в главата. Естествено ако можеш да разсъждаваш. Естествено теб не може да те накара.

Таа... така. Тоз занаят вече се практикува от много хора. Така стана работата, че както и да си кръстиш детето то ще носи името или на някоя чалга дива, или на някоя дива чалга. Накъде бия се чудите? Ами това е индустрия, в която ако имаш точните качества се пробива лесно. Интересното обаче е, че вероятността да станеш поп-фолк звезда е горе-долу равна на тази да станеш полицай. И за едното и за другото се изискват определени качества. Или ги имаш, или ги нямаш.

Аз обаче открих няколко прилики между мен и няколко чалга звезди и най-вероятно ще навлезна в бизнеса. Така де... изкарва се пара и от там. Ето и защо смятам, че ще ми отива да съм "певец".

Първо: КЕФ МИ Е ДА ХОДЯ ПО БАРОВЕ! Какво по-хубаво... отивам на бар с много пари и всички ми се кефят. (то и да не съм чалга звезда е така де, с разликата, че после нямам 1 лев).

После какво имаме... АЗ ОБИЧАМ ДА ПЕЯ! Това е доста важно. Ако обичаш да пееш значи си хванал играта за ташаците... почти.

Нещата стават още по-розoви за мен, понеже НЕ МОГА ДА ПЕЯ! Като всяка уважаваща и неуважаваща себе си мадама в бизнеса и аз нямам никакви гласови данни.

Какво друго... амии АЗ СЪМ ГОЛЯМ ПРОДАЖНИК. Дай пара и гледай какво мога да направя. Това е понеже не ми пука за никой, а парите ще ме направят малко по-щастлив. Не ти харесва? Не ме харесвай. Пий една бира кат пич.

Това ми напомня, че АЗ ОБИЧАМ ПАРИТЕ. Не че някой не ги харесва де, но все пак трябва да се спомене.

Има и още нещо. НА МЕН НЕ МИ ПУКА. Не ми пука кой какво ще каже за мен. Прекалено много са казвали до сега, а пък и... кой ги слуша? С толкова пари все ще намеря някой, който да се преструва, че ме харесва.

Ето и още една причина да стана чалга звезда - ХУВАВ СЪМ. Добре де, не от най-хубавите, но парите правят магии, нали?

Умея и друго. Със страхотен нюх мога ДА ГОВОРЯ ГЛУПОСТИ ПО ТЕЛЕВИЗИЯТА. Няма и да ми мигне окото даже, а после ще ме гледате 100 пъти в сайт за клипчета как руся простотии, ще си казвате "баси тъпия", а аз ще се къпя в пари.

Споменах ли, че ОБИЧАМ ПАРИТЕ?

Едиственото, което ми пречи е фактът, че НЕ СЪМ ЖЕНА.

И все пак... нека се замислят продуцентите. Не съм за изпускане, нали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар