понеделник, 15 август 2011 г.

Никой не се е**ва с мен

Това е така. И всеки, който се опита да го направи го разБира рано, или късно. И все пак, ако някой има желание нека се пробва.

До преди ден работих на 600 км от Пловдив, но в един прекрасен момент някои решиха, че могат да си правят ташак с мен, при което получиха именно гореспоменатия мек полов орган. Ии... напуснах де.

Това, обаче, е хубава новина за вас, понеже сега ще мога да пиша повече в блога и ще можете пак да се радвате на нови простотии поне веднъж на всеки 3 дена. Има някои теми, които имам желание да засегна и ще ви направя част от конфлика.

Айде пиите за мое здраве и недейте да се ебавате с мен :)

1 коментар:

  1. Да да така беше,ти излезе най-смелия от нас,като им се противопостави. Е в крайна сметка,днес биг брадър обеви,че сега аз се опитвам да го уча,и че съм се мислела за по умна,от него ;д

    ОтговорИзтриване